Content i inbound marketing.

Miejsce: Warszawa
Czas:
11-10.09.2015
Cena:
350 zł

Zgłoszenia po przez formularz kontaktowy.

Content-Marketing

Content marketing sprawdza się świetnie w osiąganiu wielu celów:

  • budowanie lojalności klientów
  • wzmacnianie zaangażowania
  • poprawę świadomości marki
  • zwiększenie sprzedaży, generowanie leadów sprzedażowych


Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się:

  • w jaki sposób internauci przeglądają strony w sieci
  • jakie są praktyczne wskazówki redagowania contentu w internecie
  • jak zacząć – od prototypu szablonu po kompletny serwis
  • w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje
  • jak przygotować treści, aby Google je indeksowało, aby poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania
  • czy i w jaki sposób promować content zwiększając audytorium czytelników
  • jak mierzyć skuteczność publikowanej treści i poinformować o trendach

W trakcie szkolenia zaprezentowane zostaną praktyczne ćwiczenia i narzędzia:

  • projektowanie wireframes i prototypy szablonów treści
  • praktyczne zasady formatowania i redagowania informacji pod kątem segmentów odbiorców (persony)
  • najlepsze praktyki i antywzorce publikacji contentu
  • gotowe narzędzia i aplikacje rozpowszechniania informacji
  • mechanizmy i systemu monitorujące skuteczność oraz popularność contentu w sieci